sobota, 25 lipca 2009

idem per idem

inkryminuje sięmitu oraz imputuje (tak tak, do pań wytykam mój palec, droga pani B., i droga alasko) , iż sypiam ze słownikiem wyrazów obcych i obcesowo uprawiam na blogu inkluzję, najprawdopodobniej obelżywych, implantów językowych. zrozumiałabym obkładanie mnie infamią z powodu indolencji interpunkcyjnej, wobec której konsekwentnie pozostaję w permanentnym indyferentyzmie. albowiem rzeczywiście między mną a interpunkcją istnieje wielka jak rów marjański incompatibilia a gdy tak introspektywnie zanurzę się w rozważania o to mogłabym też oświadczyć swoją niepohamowaną idiosynkrazję do tej dziedziny gramatyki. tu sypie głowę popiołem i upraszam indulgencji gdyż w rzeczy samej daleko mi do idolatii przecinka.
ale skarga, że iż używam w nadmiarze wyrazów obcych? ja ? ależ przecież. a ponadto. inklinacja do stosowania bynajmniej irrelewantnych zwrotów jest ściśle inkoherentna z immenantną cechą osobowościową idiolektu infantylnego grafomana. co przecież in ipso facto expressis verbis oddaje sedno sedn autorki bloga. no więc na wasze zarzuty moja riposta jest prosta: a wcale, że nie !
b.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

chyba nie spodziewasz się odpowiedzi ani tudzież nawiązania komunikacji słownej nawiązującej do twego wpisu.
zasób słów mi się wyczerpał immanentnie i permanentnie.
alaska

Anonimowy pisze...

o mój Boże....
Ju

Anonimowy pisze...

powiem jeszcze tylko że jak się nie uspokoisz i nie przestaniesz kłuć w oczy znajomością wielkiego słownika wyrazów obcych w zakresie od a do i (co słusznie zauważyła Mama Basia) to o wyjeździe w naszym towarzystwie zapomnij. My sobie pojedziemy pić drinki i czytać plotka a ty zostań lepiej w Warszawie i czytaj dalej encyklopedię.
Wybór należy do ciebie.
Minister oświaty, sportu i zdrowia

BratZacieszyciela pisze...

A wiedzą państwo czytelnictwo, co pod określeniem sedno się ukrywa?
A podobnoż jest to, w języku koniarzy, ledwo zaleczona rana po ostrogach, więc trafienie w sedno jednoznacznie i boleśnie podrywało wierzchowca do galopu.
Taka właśnie sytuacja